יום רביעי, 4 בינואר 2012

קופסאות קרטון מעוצבות דקורטיביות

לארוז את זה למתנה? אנחנו נמצאים במצב - בו כל שירות מפורסם, מציקים לנו עם פרסומות גלויות נון סטופ והמוח לא מקבל רגע של מנוחה. בפועל, הסטטיסטיקות מראות כי המוח הממוצע מקבל כמעט אלף פרסומות ביממה! גם אם הכוונה לפרסומות על אוטובוסים, פרסומות בטלוויזיה או אפילו ברשת - אנחנו סופגים המון מידע עודף, שהמוח מפלטר בשבילנו.

אילו דרכי שיווק אנו מכירים, שיצליחו להוביל אותנו לתוך הראש של הצרכן? הדפסה על שקיות ניר זו גם אפשרות. ברשומה זו נפרט למה כדאי.

היתרונות בתחום קופסאות קרטון מעוצבות


גופי הפרסום מנסים באופן תמידי להגות פתרונות שיווקיים, שהצרכן הממוצע עוד לא הכיר. שקיות נשיאה או מארז שי זו אפשרות יחסית יעילה להפיץ את המותג שלכם, מכיוון שאסטרטגייה זו - לא מנצלת אמצעי תקשורת מקובלים, כמו הקולנוע או רשת האינטרנט.

המוח שלנו מסנן את הפרסומות השגרתיות בצורה אוטומטית. לפיכך, הרעיון המיוחד של הפצת המותג בשיטות לא קונבנציונאליות - מושך תשומת לב ויוצר עניין.

אנו, הצופים, מצליחים לסנן תשדירי שירות גם במודע, עם הממירים המקליטים או פשוט ע"י הזזת המבט. ברגע שהלקוח מקבל משהו שנרכש בקופסה דקורטיבית, הלקוח "חייב" לראות את הפרסומת.

מהן התכונות של השקית הדקורטיבית?


שלא כמו אריזה פשוטה, השקית הדקורטיבית תהיה שונה בגודלה, מעוצבת בצורה אחרת ויכול להיות שאפילו מורכבת מחומר אחר. הכל בשביל למשוך את העין. מן הסתם, שקיות מודפסות יעוצבו בצורה מיוחדת - בשביל להעביר את הכיוון הפרסומי של המותג. העיצוב יכול להיות דוכני מכירה, משלוחי מנות ומגוון צורות אחרות, הכל בהתאם לתקציב ולקמפיין השיווקי.

גם למגזר הפרטי


הרעיון אריזות קרטון מעוצבות לא בהכרח רלוונטי רק לגופים המשווקים, כי אם אפילו לאדם הפרטי; ניתן להזמין שי ליום הנישואין בשקית בהזמנה אישית, סט צלחות באריזה מעוצבת, ועד מארזים מדהימים לבקבוקי יין. את האריזות הללו ניתן לסגנן יותר בצלופן או נייר משי, שיהיו על בסיס המסר שמאחורי המתנה.

ודאי שעיקר המתנה זה המוצר עצמו, אבל תופתעו לגלות כמה כוח מכילה הקופסה.

תגובה 1:

  1. תודה על כל הפירוט בפוסט
    אכן יש חשיבות גדולה לאריזה עצמה

    תודה

    אורי

    קופסאות קרטון מעוצבות

    השבמחק