לא משנה מה יש בפנים. העולם נמצא בעידן מיוחד, בו כל דבר מתפרסם, מעמיסים לנו פרסומות נון סטופ ואין לנו רגע של שקט. קצת יותר מדוייק, סטטיסטיקות מראות שהמוח המסכן שלנו קולט כמעט 1000 מסרים פרסומיים ביממה אחת! גם אם מתכוונים לפרסומות על אוטובוסים, תשדירי חסות בטלוויזיה או בפייסבוק - אנחנו קולטים מלא מידע עודף, שהמוח מסנן בשבילנו.
אז אילו שיטות אתם מכירים, שיכניסו אותנו במהירות אל חוט המחשבה של הקהל הממוצע? הדפסה על שקיות ניר זו אופציה. בכתבה זו נמנה את הפלוסים.
מומלץ לדעת בנושא קופסאות קרטון
הגופים המפרסמים מנסים באופן תמידי לחשוב על שיטות, שקהל היעד טרם נחשף אליהן. שקית צלופן או גלילי עטיפה היא דרך מעניינת כדי לפרסם מוצרים מסויימים, ולו רק כי שיטת פרסום זו - לא מתייחסת אל מדיות תקשורתיות רגילות, של הטלוויזיה או פרסום ויראלי.
המוח המבריק שלנו כבר התרגל לנפות את הפרסומות הרגילות על בסיס יומיומי. מה שבעצם אומר שהמושג של הפצת המותג בצורה לא שגרתית - מסקרן את המוח וגורם לצרכן להתעניין.
קהלי היעד יכולים לסנן מסרים שיווקיים אפילו באופן מודע, עם חוסמי פופ-אפים או סתם ע"י כיבוי הטלוויזיה. ברגע שהצרכן מקבל את המוצר שנרכש בשקית מיוחדת, הלקוח די מאולץ להיחשף לפרסומת.
מהן התכונות של השקית הדקורטיבית?
בניגוד לשקית פשוטה, השקית הדקורטיבית תהיה גדולה יותר, בעיצוב שונה והגיוני שגם מורכבת מחומרים אחרים. כל זה כדי לגרות את החושים. מן הסתם, שקיות דקורטיביות יעוצבו בסגנון שונה - על מנת להעביר בצורה האופטימלית את הרעיון השיווקי שעומד מאחורי החברה. הצורה יכולה להיות דוכני טעימות בסופרמרקטים, מארז יין מהודר ועוד מגוון אפשרויות, זאת בהתאם לתקציב והקמפיין השיווקי.
לא רק למפעלים
המושג של אריזות מתנה כבר לא בלעדי למשווקים בלבד, כי אם גם ללקוח פרטי; אתם יכולים להזמין משלוח מנות בקופסת מתנה מיוחדת, טבעת נישואין בקופסא מיוחדת, ואפילו מארזים בעיצוב מיוחד לבקבוקי יין. את האריזות אפשר לעצב עם רשתות קטנות או סרטי פסטל, הכל לפי המסר שמאחורי המתנה.
בוודאי שהדבר היותר חשוב זה המוצר עצמו, אבל תתפלאו לדעת כמה חשיבות פרסומית יש מאחורי הקופסא.
אז אילו שיטות אתם מכירים, שיכניסו אותנו במהירות אל חוט המחשבה של הקהל הממוצע? הדפסה על שקיות ניר זו אופציה. בכתבה זו נמנה את הפלוסים.
מומלץ לדעת בנושא קופסאות קרטון
הגופים המפרסמים מנסים באופן תמידי לחשוב על שיטות, שקהל היעד טרם נחשף אליהן. שקית צלופן או גלילי עטיפה היא דרך מעניינת כדי לפרסם מוצרים מסויימים, ולו רק כי שיטת פרסום זו - לא מתייחסת אל מדיות תקשורתיות רגילות, של הטלוויזיה או פרסום ויראלי.
המוח המבריק שלנו כבר התרגל לנפות את הפרסומות הרגילות על בסיס יומיומי. מה שבעצם אומר שהמושג של הפצת המותג בצורה לא שגרתית - מסקרן את המוח וגורם לצרכן להתעניין.
קהלי היעד יכולים לסנן מסרים שיווקיים אפילו באופן מודע, עם חוסמי פופ-אפים או סתם ע"י כיבוי הטלוויזיה. ברגע שהצרכן מקבל את המוצר שנרכש בשקית מיוחדת, הלקוח די מאולץ להיחשף לפרסומת.
מהן התכונות של השקית הדקורטיבית?
בניגוד לשקית פשוטה, השקית הדקורטיבית תהיה גדולה יותר, בעיצוב שונה והגיוני שגם מורכבת מחומרים אחרים. כל זה כדי לגרות את החושים. מן הסתם, שקיות דקורטיביות יעוצבו בסגנון שונה - על מנת להעביר בצורה האופטימלית את הרעיון השיווקי שעומד מאחורי החברה. הצורה יכולה להיות דוכני טעימות בסופרמרקטים, מארז יין מהודר ועוד מגוון אפשרויות, זאת בהתאם לתקציב והקמפיין השיווקי.
לא רק למפעלים
המושג של אריזות מתנה כבר לא בלעדי למשווקים בלבד, כי אם גם ללקוח פרטי; אתם יכולים להזמין משלוח מנות בקופסת מתנה מיוחדת, טבעת נישואין בקופסא מיוחדת, ואפילו מארזים בעיצוב מיוחד לבקבוקי יין. את האריזות אפשר לעצב עם רשתות קטנות או סרטי פסטל, הכל לפי המסר שמאחורי המתנה.
בוודאי שהדבר היותר חשוב זה המוצר עצמו, אבל תתפלאו לדעת כמה חשיבות פרסומית יש מאחורי הקופסא.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה