מה שבחוץ - קובע. אנו חיים בעידן - בו כל שירות מתפרסם, דוחפים לנו בכוח פרסומות בכל הזדמנות ואין לצרכן רגע אחד לנוח. ליתר דיוק, מחקרים מצביעים שהמוח האנושי חשוף לכמעט אלף מודעות פרסומיות ביממה אחת! גם אם הכוונה לפרסומות בתחבורה ציבורית, תשדירים ברדיו או אפילו בפלאפון - אנחנו סופגים כמויות רבות של מידע מיותר, שהמוח מסנן בקביעות.
אילו שיטות שיווק יעילות נוכל להפעיל, שיכניסו אותנו לחוט המחשבה של קהל היעד? הדפסה על אריזות זו גם אופציה. בפיסקה הבאה נמנה את היתרונות.
שווה לדעת בנושא עיצוב אריזות
הגופים המפרסמים מנסים כל הזמן לשווק בדרכים חדשות, שרוב הקהל עוד לא מכיר. שקית ניילון מעוצבת או קופסת פח היא אופציה יחסית מעניינת להפיץ את המוצר, מאחר ואסטרטגיית שיווק זו - לא נדחפת לאמצעים פופוליסטיים, כמו הטלוויזיה או אימיילים.
המוח המופלא שלנו התרגל לסנן את הפרסומות הקונבנציונאליות באופן יום-יומי. מכאן נובע שעצם הרעיון הייחודי של הפצת המוצר בשיטות לא שגרתיות - מפתה את העין וגורם לצרכן להתעניין.
הצרכנים יכולים לסנן פרסומות למיניהן אפילו במודע, ע"י המצאות טכנולוגיות ויותר בפשטות ע"י הזזת המבט מהפרסומת. כשהמשווק נותן לצרכן שי כלשהו שרכש בעטיפה מעוצבת, אין ברירה מלבד להיחשף לפרסומת הזו.
מהם המאפיינים של האריזה המעוצבת?
לעומת אריזה פשוטה, הקופסא המעוצבת תהיה גדולה יותר, מעוצבת בצורה שונה ואולי אפילו מורכבת מחומר אחר. כל זאת בכדי לגרות את העין. כנראה שאריזות מיוחדות למתנה יעוצבו באופן מיוחד - בשביל להעביר באופן אופטימלי את הכיוון הפרסומי שעומד מאחורי החברה. העיצוב יכול להיות בימות לתצוגה, סלסלות שי ומבחר צורות אחרות, על סמך התקציב והקמפיין הפרסומי.
לא לעסקים בלבד
הקונספט של קופסאות מעוצבות אינו בלעדי לגופים המפרסמים בלבד, כי אם אפילו לצרכן הפרטי; תוכלו לתת מתנה לט"ו באב בקופסת מתנה מעוצבת, סט צלחות בקופסה מיוחדת, ועד אריזות מדהימות לבקבוקי יין. את המארזים האלו אפשרי לקשט בנייר צלופן או סרטים צבעוניים, הכל ע"פ הרעיון של המתנה.
ודאי שמה שהכי חשוב זה המוצר, אך מפתיע לדעת כמה חשיבות שיווקית יש לקופסא.
אילו שיטות שיווק יעילות נוכל להפעיל, שיכניסו אותנו לחוט המחשבה של קהל היעד? הדפסה על אריזות זו גם אופציה. בפיסקה הבאה נמנה את היתרונות.
שווה לדעת בנושא עיצוב אריזות
הגופים המפרסמים מנסים כל הזמן לשווק בדרכים חדשות, שרוב הקהל עוד לא מכיר. שקית ניילון מעוצבת או קופסת פח היא אופציה יחסית מעניינת להפיץ את המוצר, מאחר ואסטרטגיית שיווק זו - לא נדחפת לאמצעים פופוליסטיים, כמו הטלוויזיה או אימיילים.
המוח המופלא שלנו התרגל לסנן את הפרסומות הקונבנציונאליות באופן יום-יומי. מכאן נובע שעצם הרעיון הייחודי של הפצת המוצר בשיטות לא שגרתיות - מפתה את העין וגורם לצרכן להתעניין.
הצרכנים יכולים לסנן פרסומות למיניהן אפילו במודע, ע"י המצאות טכנולוגיות ויותר בפשטות ע"י הזזת המבט מהפרסומת. כשהמשווק נותן לצרכן שי כלשהו שרכש בעטיפה מעוצבת, אין ברירה מלבד להיחשף לפרסומת הזו.
מהם המאפיינים של האריזה המעוצבת?
לעומת אריזה פשוטה, הקופסא המעוצבת תהיה גדולה יותר, מעוצבת בצורה שונה ואולי אפילו מורכבת מחומר אחר. כל זאת בכדי לגרות את העין. כנראה שאריזות מיוחדות למתנה יעוצבו באופן מיוחד - בשביל להעביר באופן אופטימלי את הכיוון הפרסומי שעומד מאחורי החברה. העיצוב יכול להיות בימות לתצוגה, סלסלות שי ומבחר צורות אחרות, על סמך התקציב והקמפיין הפרסומי.
לא לעסקים בלבד
הקונספט של קופסאות מעוצבות אינו בלעדי לגופים המפרסמים בלבד, כי אם אפילו לצרכן הפרטי; תוכלו לתת מתנה לט"ו באב בקופסת מתנה מעוצבת, סט צלחות בקופסה מיוחדת, ועד אריזות מדהימות לבקבוקי יין. את המארזים האלו אפשרי לקשט בנייר צלופן או סרטים צבעוניים, הכל ע"פ הרעיון של המתנה.
ודאי שמה שהכי חשוב זה המוצר, אך מפתיע לדעת כמה חשיבות שיווקית יש לקופסא.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה