מה מושך את העין? אנחנו חיים בתקופה מיוחדת, בה כל מוצר מפורסם, תוקעים לנו חסות בצורה בלתי פוסקת ואנו לא מקבלים מנוחה. למעשה, מחקרים הוכיחו שהמוח הממוצע מגלה מחדש כמעט אלף מודעות פרסומיות כל 24 שעות! בין אם מתכוונים לשלטי חוצות, תשדירי רדיו או בסלולרי - מדובר בכמויות נכבדות של אינפורמציה עודפת, שהמוח למד לפלטר.
אילו שיטות ננקוט, אשר יכניסו אותנו אל התודעה של האדם הממוצע? הדפסת קופסאות היא בחירה מוצלחת. במאמר זה נפרט על הפלוסים.
שווה לדעת לגבי שקיות
הגופים המשווקים מנסים באופן תמידי לשווק בדרכים חדשות, שרוב הצרכנים עוד לא מכיר. שקית נייר או אריזות ממותגות היא דרך מיוחדת שתעזור לשווק את המוצר שלנו, מכיוון שאסטרטגית פרסום זו - לא מנצלת פורמטים שחוקים, כמו רדיו או פרסום סלולרי.
המוח המדהים שלנו התרגל לברור את הפרסומות השגרתיות באופן טריוויאלי. ומכאן, המושג של פירסום בדרך לא שגרתית - מפתה את העין ומרתק את הלקוח.
אנו, הצרכנים, יכולים לסנן חסויות ופרסומות אפילו באופן מכוון, בדרכים טכנולוגיות עקיפות ויותר בפשטות ע"י סגירת חלון הפרסומת. ברגע שהלקוח מקבל את המוצר שבא בשקית מעוצבת, אין ברירה מלבד לשים לב לפרסומת.
מה הייחוד של הקופסא הדקורטיבית?
לעומת אריזות רגילות, השקית הדקורטיבית תהיה בגודל שונה, מעוצבת בסגנון אחר וסביר להניח שאפילו מורכבת מחומר מיוחד. הכל בכדי למשוך את העין. ההיגיון הוא שאריזות דקורטיביות יעוצבו בסגנון ייחודי - במטרה להעביר באופן אידאלי את הכיוון השיווקי של המוצר שנקנה. העיצוב יכול להיות קופסאות פופקורן בקולנוע, מארז יין מהודר ועוד מגוון אפשרויות, הכל בהתאם לתקציב והמסר השיווקי.
לא למפעלים בלבד
הרעיון של שקיות נייר לא בהכרח משמש לגופים המשווקים בלבד, אלא מתייחס גם באופן פרטי; ניתן להזמין שי לט"ו באב באריזת מתנה מעוצבת, סט רחצה לתינוק באריזה מעוצבת, ועד מארזים מרהיבים לעוגיות. את האריזות האלו ניתן לסגנן יותר עם צלופן או סרטי קישוט, הכל על פי הקונספט של המתנה.
בלי ספק שהאלמנט החשוב ביותר זה המוצר, אבל מפתיע לדעת כמה עוצמה יש לאריזה.
אילו שיטות ננקוט, אשר יכניסו אותנו אל התודעה של האדם הממוצע? הדפסת קופסאות היא בחירה מוצלחת. במאמר זה נפרט על הפלוסים.
שווה לדעת לגבי שקיות
הגופים המשווקים מנסים באופן תמידי לשווק בדרכים חדשות, שרוב הצרכנים עוד לא מכיר. שקית נייר או אריזות ממותגות היא דרך מיוחדת שתעזור לשווק את המוצר שלנו, מכיוון שאסטרטגית פרסום זו - לא מנצלת פורמטים שחוקים, כמו רדיו או פרסום סלולרי.
המוח המדהים שלנו התרגל לברור את הפרסומות השגרתיות באופן טריוויאלי. ומכאן, המושג של פירסום בדרך לא שגרתית - מפתה את העין ומרתק את הלקוח.
אנו, הצרכנים, יכולים לסנן חסויות ופרסומות אפילו באופן מכוון, בדרכים טכנולוגיות עקיפות ויותר בפשטות ע"י סגירת חלון הפרסומת. ברגע שהלקוח מקבל את המוצר שבא בשקית מעוצבת, אין ברירה מלבד לשים לב לפרסומת.
מה הייחוד של הקופסא הדקורטיבית?
לעומת אריזות רגילות, השקית הדקורטיבית תהיה בגודל שונה, מעוצבת בסגנון אחר וסביר להניח שאפילו מורכבת מחומר מיוחד. הכל בכדי למשוך את העין. ההיגיון הוא שאריזות דקורטיביות יעוצבו בסגנון ייחודי - במטרה להעביר באופן אידאלי את הכיוון השיווקי של המוצר שנקנה. העיצוב יכול להיות קופסאות פופקורן בקולנוע, מארז יין מהודר ועוד מגוון אפשרויות, הכל בהתאם לתקציב והמסר השיווקי.
לא למפעלים בלבד
הרעיון של שקיות נייר לא בהכרח משמש לגופים המשווקים בלבד, אלא מתייחס גם באופן פרטי; ניתן להזמין שי לט"ו באב באריזת מתנה מעוצבת, סט רחצה לתינוק באריזה מעוצבת, ועד מארזים מרהיבים לעוגיות. את האריזות האלו ניתן לסגנן יותר עם צלופן או סרטי קישוט, הכל על פי הקונספט של המתנה.
בלי ספק שהאלמנט החשוב ביותר זה המוצר, אבל מפתיע לדעת כמה עוצמה יש לאריזה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה