מה מסתתר מאחורי האריזה? העולם מצוי בתקופה אשר בה הכל מפורסם, מציקים לנו עם פרסומות סמויות וגלויות באופן בלתי פוסק ואין לצרכן שנייה להירגע. ליתר דיוק, סטטיסטיקות מראות שהמוח הממוצע חשוף לכמעט 1000 מודעות פרסום ביממה אחת! בין אם מתכוונים לפרסומות מתחלפות בכביש, תשדירים ברדיו או אפילו באייפון - אנחנו מופצצים בכמויות עצומות של מידע עודף, שהמוח מסנן עבורנו.
אילו דרכים יעילות נוכל לנקוט, שיכניסו אותנו בקלות לתוך התודעה של קהל היעד? הדפסה על שקיות נייר היא אפשרות חכמה. עוד מעט נעבור על הפלוסים.
היתרונות של ייצור שקיות נייר
המשווקים מנסים ללא הרף למצוא פתרונות שיווקיים, אשר הצרכן הממוצע עוד לא ראה. שקית נייר או אריזה היא דרך מקורית אחת כדי לפרסם את המותג שלכם, מפני שאפשרות זו - לא עושה שימוש במדיות תקשורתיות טריוויאליות, כמו הקולנוע או הסמארטפון.
המוח המסתורי שלנו התרגל לנפות את הפרסומים השגרתיים על בסיס יומיומי. מכאן, הרעיון הייחודי של פרסום המוצר בשיטות לא קונבנציונאליות - מסקרן את המוח וגורם לצרכן להתעניין.
לקוחות פוטנציאליים מתעלמים מתשדירי שירות גם במודע, באמצעות הממיר המקליט או באמצעות כיבוי הטלוויזיה. כשהמפרסם נותן לצרכן פריט שרכש בשקית מיוחדת, אין ברירה אלא לראות את הפרסומת.
מהם המאפיינים של הקופסה הדקורטיבית?
יחסית לאריזה פשוטה, הקופסה המעוצבת היא יותר גדולה, מעוצבת בצורה שונה וסביר להניח שגם עשויה מחומר מיוחד. מה שצריך בשביל לפתות את העין. ניתן להניח ששקיות מעוצבות יעוצבו באופן שונה - ע"מ להעביר בצורה האידאלית את המסר השיווקי של המוצר שנקנה. שבא לידי ביטוי בדוכני מכירה, סלסלות שי ועוד המון אפשרויות, הכל לפי התקציב והקמפיין השיווקי.
גם למגזר הפרטי
המושג של שקיות ממותגות אינו רלוונטי רק למפרסמים, כי אם גם באופן פרטי; אפשר להעניק משלוח מנות בשקית מעוצבת, תכשיטים באריזה מהודרת, או אפילו מארזים נפלאים לבקבוקי יין. את האריזות אפשר לסגנן יותר עם רשתות קטנות או נייר משי, שיהיו מבוססים על המתנה.
בטוח שהאלמנט החשוב ביותר זה המתנה, אך מפתיע לדעת כמה חשיבות פרסומית טומן בתוכו המארז.
אילו דרכים יעילות נוכל לנקוט, שיכניסו אותנו בקלות לתוך התודעה של קהל היעד? הדפסה על שקיות נייר היא אפשרות חכמה. עוד מעט נעבור על הפלוסים.
היתרונות של ייצור שקיות נייר
המשווקים מנסים ללא הרף למצוא פתרונות שיווקיים, אשר הצרכן הממוצע עוד לא ראה. שקית נייר או אריזה היא דרך מקורית אחת כדי לפרסם את המותג שלכם, מפני שאפשרות זו - לא עושה שימוש במדיות תקשורתיות טריוויאליות, כמו הקולנוע או הסמארטפון.
המוח המסתורי שלנו התרגל לנפות את הפרסומים השגרתיים על בסיס יומיומי. מכאן, הרעיון הייחודי של פרסום המוצר בשיטות לא קונבנציונאליות - מסקרן את המוח וגורם לצרכן להתעניין.
לקוחות פוטנציאליים מתעלמים מתשדירי שירות גם במודע, באמצעות הממיר המקליט או באמצעות כיבוי הטלוויזיה. כשהמפרסם נותן לצרכן פריט שרכש בשקית מיוחדת, אין ברירה אלא לראות את הפרסומת.
מהם המאפיינים של הקופסה הדקורטיבית?
יחסית לאריזה פשוטה, הקופסה המעוצבת היא יותר גדולה, מעוצבת בצורה שונה וסביר להניח שגם עשויה מחומר מיוחד. מה שצריך בשביל לפתות את העין. ניתן להניח ששקיות מעוצבות יעוצבו באופן שונה - ע"מ להעביר בצורה האידאלית את המסר השיווקי של המוצר שנקנה. שבא לידי ביטוי בדוכני מכירה, סלסלות שי ועוד המון אפשרויות, הכל לפי התקציב והקמפיין השיווקי.
גם למגזר הפרטי
המושג של שקיות ממותגות אינו רלוונטי רק למפרסמים, כי אם גם באופן פרטי; אפשר להעניק משלוח מנות בשקית מעוצבת, תכשיטים באריזה מהודרת, או אפילו מארזים נפלאים לבקבוקי יין. את האריזות אפשר לסגנן יותר עם רשתות קטנות או נייר משי, שיהיו מבוססים על המתנה.
בטוח שהאלמנט החשוב ביותר זה המתנה, אך מפתיע לדעת כמה חשיבות פרסומית טומן בתוכו המארז.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה