איך לארוז לך את זה? העולם מצוי בעידן - בו כל דבר מתפרסם, מעמיסים לנו חסות בכל הזדמנות והאזניים לא מקבלות שנייה של שקט. ליתר דיוק, סטטיסטיקות מראות שהמוח הממוצע מגלה מחדש קרוב ל1000 פרסומות כל יום! בין אם מתכוונים לפרסומות בצמתים מרכזיים, תשדירים ברדיו או ברשת - מדובר כאן על כמויות רבות של אינפורמציה, שאת רובה המוח מסנן עבורנו.
אילו שיטות פרסום ננקוט, שיכניסו אותנו בקלות אל התודעה של הלקוח? הדפסת אריזות היא בחירה מוצלחת. במאמר הנוכחי נמנה את היתרונות.
שווה לדעת בנושא שקיות מודפסות
אחראי הפרסום מנסים כל הזמן להגות שיטות פרסום, שקהל היעד עוד לא הכיר. שקית נשיאה מעוצבת או מארז שי זו אפשרות מעניינת כדי להפיץ את המוצר שלך, מכיוון שאופציה זו - לא נדחפת אל פורמטים שחוקים, של הטלוויזיה או אימיילים.
המוח האנושי כבר רגיל לנפות את הפרסומות הבנאליות בצורה מכנית. ומכאן, הרעיון המקורי של שיווק בשיטות לא שגרתיות - מפתה את החושים ומרתק את הלקוח.
אנחנו מוחקים חסויות ופרסומות גם באופן מכוון, עם הממירים המקליטים או סתם ע"י סגירת החלון. כשלקוח מקבל משהו שבא בתוך שקית מעוצבת, אין ברירה מלבד להיות מעורב בפרסומת.
מהם המאפיינים של הקופסה המעוצבת?
ביחס לשקית פשוטה, הקופסא המעוצבת היא גדולה יותר, מעוצבת בצורה אחרת ואולי גם עשויה מחומרים אחרים. הכל בשביל לגרות את העין. סביר להניח ששקיות מעוצבות יעוצבו באופן שונה - במטרה להעביר בצורה האידאלית את האג'נדה שעומד מאחורי החברה. הצורה יכולה להיות מעמד ברושורים, מארז ליין ושלל צורות אחרות, על בסיס התקציב והקמפיין השיווקי.
לא רק למפרסמים
הביטוי עיצוב שקיות לא נוגע לגופים המשווקים בלבד, אלא בנוסף גם באופן פרטי; תוכל להזמין מתנה לחג באריזת מתנה מיוחדת, סט רחצה לתינוק בקופסא מעוצבת, ואפילו מארזים מדהימים ליינות. אריזות כאלו אפשרי לקשט בצלופן או לבבות, שיהיו על בסיס המסר שמאחורי המתנה.
אין ספק שהעיקר זה המוצר, אבל תופתעו לגלות כמה חוזק יש מאחורי הקופסה.
אילו שיטות פרסום ננקוט, שיכניסו אותנו בקלות אל התודעה של הלקוח? הדפסת אריזות היא בחירה מוצלחת. במאמר הנוכחי נמנה את היתרונות.
שווה לדעת בנושא שקיות מודפסות
אחראי הפרסום מנסים כל הזמן להגות שיטות פרסום, שקהל היעד עוד לא הכיר. שקית נשיאה מעוצבת או מארז שי זו אפשרות מעניינת כדי להפיץ את המוצר שלך, מכיוון שאופציה זו - לא נדחפת אל פורמטים שחוקים, של הטלוויזיה או אימיילים.
המוח האנושי כבר רגיל לנפות את הפרסומות הבנאליות בצורה מכנית. ומכאן, הרעיון המקורי של שיווק בשיטות לא שגרתיות - מפתה את החושים ומרתק את הלקוח.
אנחנו מוחקים חסויות ופרסומות גם באופן מכוון, עם הממירים המקליטים או סתם ע"י סגירת החלון. כשלקוח מקבל משהו שבא בתוך שקית מעוצבת, אין ברירה מלבד להיות מעורב בפרסומת.
מהם המאפיינים של הקופסה המעוצבת?
ביחס לשקית פשוטה, הקופסא המעוצבת היא גדולה יותר, מעוצבת בצורה אחרת ואולי גם עשויה מחומרים אחרים. הכל בשביל לגרות את העין. סביר להניח ששקיות מעוצבות יעוצבו באופן שונה - במטרה להעביר בצורה האידאלית את האג'נדה שעומד מאחורי החברה. הצורה יכולה להיות מעמד ברושורים, מארז ליין ושלל צורות אחרות, על בסיס התקציב והקמפיין השיווקי.
לא רק למפרסמים
הביטוי עיצוב שקיות לא נוגע לגופים המשווקים בלבד, אלא בנוסף גם באופן פרטי; תוכל להזמין מתנה לחג באריזת מתנה מיוחדת, סט רחצה לתינוק בקופסא מעוצבת, ואפילו מארזים מדהימים ליינות. אריזות כאלו אפשרי לקשט בצלופן או לבבות, שיהיו על בסיס המסר שמאחורי המתנה.
אין ספק שהעיקר זה המוצר, אבל תופתעו לגלות כמה חוזק יש מאחורי הקופסה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה