יום חמישי, 12 בינואר 2012

היתרון של קופסאות למתנה

איך למשוך לקוחות? אנו שרויים במצב - בו כל דבר מתפרסם, תוקעים לנו חסויות באופן עקבי והעיניים לא מקבלות שנייה לנוח. אם ננסה לדייק, מחקרים הוכיחו שהאדם הממוצע נאלץ לסבול עשרות מודעות פרסומיות ביממה אחת! גם אם הכוונה לפרסומות בצמתים מרכזיים, תשדירי רדיו או בסלולרי - מדובר כאן על כמויות נכבדות של אינפורמציה, שאת רובה המוח מפלטר בשבילנו.

אז אילו דרכים ננקוט, שיובילו אותנו לתוך התודעה של לקוח פוטנציאלי? הדפסת קופסאות זו אופציה. בפסקה הבאה נעבור על הפלוסים.

מומלץ לדעת על קופסאות למתנה


הגופים המפרסמים מנסים בכל כוחם לחשוב על שיטות, שהצרכן הממוצע לא ראה בעבר. שקיות נשיאה או גלילי עטיפה זו אפשרות מעניינת שתעזור להפיץ את המוצר שלנו, ולו רק כי אסטרטגייה זו - לא מתייחסת אל פורמטים פופוליסטיים, כמו טלוויזיה או פייסבוק.

המוח המבריק שלנו התרגל לסנן את הפרסומות הרגילות בצורה אוטומטית. מכאן נובע שעצם הרעיון המיוחד של פרסום בצורה לא בנאלית - מפתה את העין ויוצר אמפתיה.

אנו, הצופים, מצליחים לסנן פרסומות למיניהן אפילו בכוונה, עם חוסמי פרסומות או פשוט באמצעות העברת ערוץ. ברגע שהלקוח מקבל פריט שלו במארז מהודר, הלקוחות די נאלצים להתייחס לפרסומת.

מה הייחוד של הקופסה המעוצבת?


שלא כמו שקיות פשוטות, הקופסה המעוצבת היא שונה בגודלה, מעוצבת בסגנון שונה ואולי גם עשויה מחומר אחר. כל זאת בכדי לפתות את החושים. סביר להניח כי אריזות מיוחדות למתנה יקבלו צורה שונה - כדי שיצליחו להעביר בצורה האופטימלית את הכיוון השיווקי של החברה. הצורה יכולה להיות דוכני מכירה, מארזי קוסמטיקה ומגוון צורות אחרות, על בסיס התקציב והמסר השיווקי.

לא רק לעסקים


המונח קופסת קרטון אינו בלעדי רק למפרסמים, אלא גם לאדם הפרטי; תוכל לתת משלוח מנות בשקית מתנה מיוחדת, צמידים בקופסא מהודרת, ועד אריזות מדהימות לממתקים. את המארזים האלו אפשר לעצב עם רשתות קטנות או נייר משי, הכל על פי המסר שמאחורי המתנה.

ודאי שהדבר היותר חשוב הוא תכולת האריזה, אך תופתעו לדעת כמה כוח שיווקי יש גם לאריזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה