מה מסתתר מאחורי האריזה? העולם חי בעידן מיוחד, בו כל מוצר מתפרסם, מכניסים לנו פרסומות גלויות וסמויות בכל רגע נתון ואין לעין שלנו דקה להירגע. קצת יותר מדוייק, סטטיסטיקות מראות שהאדם הממוצע רואה עשרות תשדירים ופרסומות מדי 24 שעות! גם אם מדובר בפרסומות על גשרים, תשדירי רדיו או באייפון - מדובר כאן על כמויות נכבדות של מידע, אשר המוח מסנן בשבילנו.
אילו שיטות יש לנו, שיובילו אותנו כמשווקים אל התודעה של הלקוחות? הדפסה על שקיות ניר זו אופציה אחת. בכתבה זו נסביר למה.
מומלץ לדעת בנושא אריזות נייר
גופי השיווק מנסים ללא הרף לחשוב על שיטות, שרוב הצרכנים לא ראה בעבר. מעטפות נייר או מארז שי היא דרך יחסית מקורית כדי לפרסם את המוצר שלך, כי אופציה זו - לא נדחפת למדיות תקשורתיות טריוויאליות, כמו הרדיו או פרסום ויראלי.
המוח המסתורי שלנו כבר התרגל לברור את הפרסומות הבנאליות באופן טריוויאלי. מכאן, עצם הרעיון הייחודי של שיווק המוצר בשיטות לא קונוונציונאליות - מגרה את העין ומרתק את הצרכן.
הצרכנים יכולים לסנן תשדירי שירות אפילו בצורה מכוונת, באמצעות הממירים המקליטים או אפילו ע"י הזזת המבט. כשהמפרסם נותן ללקוח מותג שרכש במארז מהודר, אין ברירה אלא להיחשף לפרסומת הזו.
מה התכונות של הקופסה המעוצבת?
יחסית לאריזה פשוטה, הקופסא הדקורטיבית היא שונה בגודלה, מעוצבת בסגנון אחר והגיוני שגם מורכבת מחומרים אחרים. הכל בשביל לתפוס את העין. ככל הנראה שקיות מודפסות יעוצבו בצורה מיוחדת - במטרה להעביר באופן אידאלי את הרעיון השיווקי של המוצר שנקנה. העיצוב יכול להתבטא באריזות מוצרי מזון, מארזי קוסמטיקה ועוד המון אפשרויות, לאור התקציב והמסר השיווקי.
לא רק לעסקים
המונח שקית אינו רלוונטי רק לגופים המפרסמים, אלא גם כן לאינדווידואל; תוכל להעניק מתנה לחג בקופסה בהזמנה אישית, צמידים בקופסה מיוחדת, ואף אריזות נפלאות לקפה מיובא. את המארזים האלו אפשר לקשט במדבקות פרחים או סרטי תחרה, שיהיו על סמך הקונספט מאחורי המתנה.
בטוח שהעיקר הוא המוצר עצמו, אך תופתעו לגלות כמה עוצמה יש לעטיפה.
אילו שיטות יש לנו, שיובילו אותנו כמשווקים אל התודעה של הלקוחות? הדפסה על שקיות ניר זו אופציה אחת. בכתבה זו נסביר למה.
מומלץ לדעת בנושא אריזות נייר
גופי השיווק מנסים ללא הרף לחשוב על שיטות, שרוב הצרכנים לא ראה בעבר. מעטפות נייר או מארז שי היא דרך יחסית מקורית כדי לפרסם את המוצר שלך, כי אופציה זו - לא נדחפת למדיות תקשורתיות טריוויאליות, כמו הרדיו או פרסום ויראלי.
המוח המסתורי שלנו כבר התרגל לברור את הפרסומות הבנאליות באופן טריוויאלי. מכאן, עצם הרעיון הייחודי של שיווק המוצר בשיטות לא קונוונציונאליות - מגרה את העין ומרתק את הצרכן.
הצרכנים יכולים לסנן תשדירי שירות אפילו בצורה מכוונת, באמצעות הממירים המקליטים או אפילו ע"י הזזת המבט. כשהמפרסם נותן ללקוח מותג שרכש במארז מהודר, אין ברירה אלא להיחשף לפרסומת הזו.
מה התכונות של הקופסה המעוצבת?
יחסית לאריזה פשוטה, הקופסא הדקורטיבית היא שונה בגודלה, מעוצבת בסגנון אחר והגיוני שגם מורכבת מחומרים אחרים. הכל בשביל לתפוס את העין. ככל הנראה שקיות מודפסות יעוצבו בצורה מיוחדת - במטרה להעביר באופן אידאלי את הרעיון השיווקי של המוצר שנקנה. העיצוב יכול להתבטא באריזות מוצרי מזון, מארזי קוסמטיקה ועוד המון אפשרויות, לאור התקציב והמסר השיווקי.
לא רק לעסקים
המונח שקית אינו רלוונטי רק לגופים המפרסמים, אלא גם כן לאינדווידואל; תוכל להעניק מתנה לחג בקופסה בהזמנה אישית, צמידים בקופסה מיוחדת, ואף אריזות נפלאות לקפה מיובא. את המארזים האלו אפשר לקשט במדבקות פרחים או סרטי תחרה, שיהיו על סמך הקונספט מאחורי המתנה.
בטוח שהעיקר הוא המוצר עצמו, אך תופתעו לגלות כמה עוצמה יש לעטיפה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה