יופי חיצוני כן קובע! העולם נמצא בתקופה מיוחדת, בה הכל מפורסם, מכניסים לנו פרסומת בכל רגע נתון ואנו לא מקבלים שקט לרגע אחד. ליתר דיוק, סטטיסטיקות מראות כי המוח האנושי נאלץ לקבל עשרות מסרים פרסומיים מדי 24 שעות! גם אם הכוונה לפרסומות על גשרים, פרסומות ברדיו או ברשת - מדובר בכמויות נכבדות של אינפורמציה שהמוח מסנן בשבילנו.
אילו צורות פרסום אתם מכירים, אשר יכניסו אותנו אל התודעה של קהל היעד? הדפסה על שקיות ניר זו אופציה. בכתבה זו נעבור על הפלוסים.
מומלץ לדעת על אריזות מעוצבות
הגופים המשווקים מנסים נון-סטופ לשווק בדרכים חדשות, שהקהל עוד לא מכיר. שקית ניילון או סטנדים ומדפים זו דרך יעילה כדי לשווק את המותג, היות ואפשרות זו - לא נדחפת במדיות תקשורתיות מקובלות, של הרדיו או פרסום ויראלי.
המוח האנושי התרגל לנפות את הפרסומות הנפוצות ביום-יום. מה שאומר שהרעיון המקורי של שיווק המוצר בדרך לא קונוונציונאלית - מגרה את החושים וגורם ללקוח להתעניין.
קהלי היעד מצליחים לסנן פרסומות וחסויות אפילו באופן מכוון, באמצעות הממירים המקליטים ויותר בפשטות ע"י הזזת המבט. ברגע שהצרכן מקבל את המוצר שלו בעטיפה דקורטיבית, הלקוחות די מאולצים לראות את הפרסומת.
מה המאפיינים של הקופסא הדקורטיבית?
ביחס לשקיות פשוטות, האריזה המעוצבת היא גדולה יותר, בעיצוב שונה וסביר להניח שגם מורכבת מחומרים אחרים. הכל בשביל לתפוס את העין. ניתן להניח שאריזות דקורטיביות יעוצבו באופן מיוחד - כדי שיוכלו להעביר באופן אופטימלי את הרעיון הפרסומי של המותג. שבא לידי ביטוי בבימות לתצוגה, משלוח מנות ושלל צורות אחרות, על סמך התקציב והקמפיין השיווקי.
לא רק למפעלים
המונח אריזות למוצרים לא משמש כיום למשווקים בלבד, אלא מתייחס גם לצרכן הפרטי; תוכלו לתת משלוח מנות בקופסת מתנה מיוחדת, צמידים באריזה מעוצבת, או גם מארזים נפלאים לקפה. אריזות כאלו ניתן לקשט באבני חן או לבבות, הכל על בסיס המתנה.
כמובן שהאלמנט החשוב ביותר הוא המוצר עצמו, אך תתפלאו לדעת כמה חוזק יש גם לאריזה.
אילו צורות פרסום אתם מכירים, אשר יכניסו אותנו אל התודעה של קהל היעד? הדפסה על שקיות ניר זו אופציה. בכתבה זו נעבור על הפלוסים.
מומלץ לדעת על אריזות מעוצבות
הגופים המשווקים מנסים נון-סטופ לשווק בדרכים חדשות, שהקהל עוד לא מכיר. שקית ניילון או סטנדים ומדפים זו דרך יעילה כדי לשווק את המותג, היות ואפשרות זו - לא נדחפת במדיות תקשורתיות מקובלות, של הרדיו או פרסום ויראלי.
המוח האנושי התרגל לנפות את הפרסומות הנפוצות ביום-יום. מה שאומר שהרעיון המקורי של שיווק המוצר בדרך לא קונוונציונאלית - מגרה את החושים וגורם ללקוח להתעניין.
קהלי היעד מצליחים לסנן פרסומות וחסויות אפילו באופן מכוון, באמצעות הממירים המקליטים ויותר בפשטות ע"י הזזת המבט. ברגע שהצרכן מקבל את המוצר שלו בעטיפה דקורטיבית, הלקוחות די מאולצים לראות את הפרסומת.
מה המאפיינים של הקופסא הדקורטיבית?
ביחס לשקיות פשוטות, האריזה המעוצבת היא גדולה יותר, בעיצוב שונה וסביר להניח שגם מורכבת מחומרים אחרים. הכל בשביל לתפוס את העין. ניתן להניח שאריזות דקורטיביות יעוצבו באופן מיוחד - כדי שיוכלו להעביר באופן אופטימלי את הרעיון הפרסומי של המותג. שבא לידי ביטוי בבימות לתצוגה, משלוח מנות ושלל צורות אחרות, על סמך התקציב והקמפיין השיווקי.
לא רק למפעלים
המונח אריזות למוצרים לא משמש כיום למשווקים בלבד, אלא מתייחס גם לצרכן הפרטי; תוכלו לתת משלוח מנות בקופסת מתנה מיוחדת, צמידים באריזה מעוצבת, או גם מארזים נפלאים לקפה. אריזות כאלו ניתן לקשט באבני חן או לבבות, הכל על בסיס המתנה.
כמובן שהאלמנט החשוב ביותר הוא המוצר עצמו, אך תתפלאו לדעת כמה חוזק יש גם לאריזה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה