יום רביעי, 11 בינואר 2012

מפרסמים את העסק על קופסאות קרטון קטנות

לעטוף לך את זה? העולם נמצא במצב אשר בו הפרסום נגיש ונפוץ, תוקעים לנו פרסומות סמויות נון-סטופ ואין לעיניים שלנו שנייה לנוח. קצת יותר מדוייק, המחקרים הוכיחו כי האדם הממוצע נאלץ לקבל כ-500 מסרים שיווקיים במהלך יום אחד! בין אם הכוונה לפרסומות על בניינים, פרסומות ברדיו או אפילו ברשת - זורקים עלינו כמויות נכבדות של מידע עודף, שהמוח מפלטר לבד.

אז אילו דרכים נוכל לנקוט, שיכניסו אותנו במהירות אל התודעה של הצרכנים? הדפסה על אריזות זו אופציה. עוד מעט נסביר למה כדאי.

היתרונות בתחום קופסאות קרטון קטנות


הגופים המפרסמים מנסים ללא הפסקה להגות שיטות פרסום, שהצרכן הממוצע לא ראה בעבר. שקיות נשיאה או מארז ליין היא אופציה מיוחדת כדי לשווק את המוצר שלכם, היות ואסטרטגית פרסום זו - לא מתבטאת במדיות תקשורתיות טריוויאליות, כמו הטלוויזיה או פייסבוק.

המוח המסתורי שלנו רגיל לסנן את הפרסומות הקונבנציונאליות באופן אינסטינקטיבי. מכאן נובע שהרעיון המקורי של הפצת המותג בשיטות לא שגרתיות - מסקרן את המוח ויוצר עניין.

הצופים יכולים להתעלם מפרסומות וחסויות אפילו באופן מודע, עם הממירים החכמים או אפילו באמצעות סגירת החלון. כשהמפרסם נותן ללקוח פריט שלו בקופסה דקורטיבית, הלקוח די נאלץ להיחשף לפרסומת הזו.

מהם המאפיינים של השקית המעוצבת?


בשונה מאריזה פשוטה, הקופסא הדקורטיבית תהיה בגודל שונה, בעלת צורה שונה ויתכן שגם מורכבת מחומרים אחרים. מה שצריך בשביל לגרות את המוח. סביר להניח שקופסאות מעוצבות יעוצבו בסגנון ייחודי - כדי לבטא את הרעיון השיווקי שעומד מאחורי המוצר. אשר מתבטא במגשי חטיפים בקולנוע, מארז ליין ושלל צורות אחרות, לאור התקציב והקונספט השיווקי.

לא רק למפרסמים


הרעיון אריזות מיוחדות לא בלעדי לגופים המשווקים בלבד, אלא מתייחס גם לאינדבידואל; אפשר להזמין שי לט"ו באב באריזה בהזמנה אישית, צמידים בקופסה מהודרת, ואף אריזות נפלאות לבקבוקי יין. אריזות כאלה אפשרי לסגנן יותר עם נייר צלופן או סרטים מטאליים, שיהיו בהתאם המוצר.

כמובן שהדבר היותר חשוב הוא תכולת השקית, אך מפתיע לדעת כמה חשיבות מכילה האריזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה