הפרסום הכי טוב. העולם מצוי בעידן אשר בו הכל מפורסם, מעיקים עלינו עם פרסומות סמויות בכל הזדמנות ואנו לא מקבלים מנוחה. בפועל, סטטיסטיקות מראות שהמוח הממוצע מגלה מחדש מאות של תשדירי פרסומת מדי 24 שעות! גם אם מתכוונים לשלטי חוצות, תשדירים ברדיו או אפילו ברשת - אנחנו מדברים על כמויות נכבדות של מידע, שאת רובו המוח מפלטר עבורנו.
אז אילו דרכים נוכל לנקוט, שיכניסו אותנו במהירות לראש של צרכן פוטנציאלי? הדפסה על אריזות היא בחירה מוצלחת. בהמשך נפרט למה כדאי.
כדאי לדעת לגבי קופסאות למתנות
גופי הפרסום מחפשים איך לחשוב על שיטות, שרוב הקהל עוד לא הכיר. שקית נייר מעוצבת או מארז שי היא אופציה יחסית מעניינת שתעזור להפיץ את המותג, מפני שצורת פרסומת זו - לא מתבטאת במדיות תקשורתיות טריוויאליות, של טלוויזיה או פייסבוק.
המוח שלנו מסנן את הפרסומים השגרתיים בצורה אינסטינקטיבית. מה שמלמד אותנו שעצם הרעיון המיוחד של שיווק המותג בדרך לא קונוונציונאלית - מסקרן ויוצר עניין.
אנו גם מצליחים להתעלם ממסרים שיווקיים אפילו באופן מודע, באמצעות הממיר המקליט או אפילו ע"י סגירת החלון. כשהצרכן מקבל פריט שנרכש בתוך שקית מעוצבת, הלקוח די נאלץ להתייחס לפרסומת זו.
מה הייחוד של הקופסה המעוצבת?
בשונה מאריזה פשוטה, הקופסא הדקורטיבית היא יותר גדולה, מעוצבת בצורה שונה ויכול להיות שאפילו עשויה מחומרים אחרים. כל זאת בכדי לתפוס את העין. ההיגיון הוא שאריזות מיוחדות למתנה יעוצבו בסגנון מיוחד - כדי להעביר בצורה האופטימלית את הקונספט השיווקי של המוצר שנרכש. שבא לידי ביטוי באריזות מוצרי מזון, מארז ליין ועוד שלל צורות, הכל לפי התקציב והקמפיין השיווקי.
לא למשווקים בלבד
המונח קופסאות דקורטיביות לא בלעדי רק למפרסמים, אלא גם לאדם הפרטי; אתם יכולים להזמין שי ליום האהבה באריזה צבעונית מיוחדת, צמידים בקופסא מיוחדת, ובנוסף אריזות נפלאות למסטיקים. אריזות כאלה אפשרי לסגנן יותר עם מדבקות או סרטים לקישוט, שיהיו מבוססים על הקונספט מאחורי המתנה.
אין ספק שעיקר המתנה הוא תכולת השקית, אך תתפלאו לגלות כמה עוצמה יש מאחורי המארז.
אז אילו דרכים נוכל לנקוט, שיכניסו אותנו במהירות לראש של צרכן פוטנציאלי? הדפסה על אריזות היא בחירה מוצלחת. בהמשך נפרט למה כדאי.
כדאי לדעת לגבי קופסאות למתנות
גופי הפרסום מחפשים איך לחשוב על שיטות, שרוב הקהל עוד לא הכיר. שקית נייר מעוצבת או מארז שי היא אופציה יחסית מעניינת שתעזור להפיץ את המותג, מפני שצורת פרסומת זו - לא מתבטאת במדיות תקשורתיות טריוויאליות, של טלוויזיה או פייסבוק.
המוח שלנו מסנן את הפרסומים השגרתיים בצורה אינסטינקטיבית. מה שמלמד אותנו שעצם הרעיון המיוחד של שיווק המותג בדרך לא קונוונציונאלית - מסקרן ויוצר עניין.
אנו גם מצליחים להתעלם ממסרים שיווקיים אפילו באופן מודע, באמצעות הממיר המקליט או אפילו ע"י סגירת החלון. כשהצרכן מקבל פריט שנרכש בתוך שקית מעוצבת, הלקוח די נאלץ להתייחס לפרסומת זו.
מה הייחוד של הקופסה המעוצבת?
בשונה מאריזה פשוטה, הקופסא הדקורטיבית היא יותר גדולה, מעוצבת בצורה שונה ויכול להיות שאפילו עשויה מחומרים אחרים. כל זאת בכדי לתפוס את העין. ההיגיון הוא שאריזות מיוחדות למתנה יעוצבו בסגנון מיוחד - כדי להעביר בצורה האופטימלית את הקונספט השיווקי של המוצר שנרכש. שבא לידי ביטוי באריזות מוצרי מזון, מארז ליין ועוד שלל צורות, הכל לפי התקציב והקמפיין השיווקי.
לא למשווקים בלבד
המונח קופסאות דקורטיביות לא בלעדי רק למפרסמים, אלא גם לאדם הפרטי; אתם יכולים להזמין שי ליום האהבה באריזה צבעונית מיוחדת, צמידים בקופסא מיוחדת, ובנוסף אריזות נפלאות למסטיקים. אריזות כאלה אפשרי לסגנן יותר עם מדבקות או סרטים לקישוט, שיהיו מבוססים על הקונספט מאחורי המתנה.
אין ספק שעיקר המתנה הוא תכולת השקית, אך תתפלאו לגלות כמה עוצמה יש מאחורי המארז.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה