יום ראשון, 1 בינואר 2012

המון קופסאות

לפעמים העטיפה יותר חשובה. אנחנו נמצאים בעידן מיוחד, בו כל מוצר מתפרסם, מכניסים לנו פרסומות גלויות נון-סטופ והעיניים לא מקבלות שנייה להירגע. קצת יותר מדוייק, סטטיסטיקות מראות כי המוח הממוצע חשוף לכ-500 מסרים שיווקיים כל יום! בין אם הכוונה לפרסומות מתחלפות בצמתים, תשדירי חסות ברדיו או בסמארטפון - אנחנו מדברים על מלא אינפורמציה, שאת רובה המוח מסנן בשבילנו.

אז אילו דרכים יש לנו, אשר יכניסו אותנו לתוך הראש של הלקוחות? הדפסת קופסאות היא אפשרות חכמה. בכתבה זו נפרט על הפלוסים.

היתרונות בתחום קופסאות


אחראי הפרסום מחפשים באופן תמידי להגות שיטות שיווק, שהאדם הממוצע עוד לא ראה. שקית נשיאה או מארז ליין זו אופציה מיוחדת כדי לשווק את המותג, מפני שצורת שיווק זו - לא משתמשת במדיות תקשורתיות מקובלות, של הטלוויזיה או פרסום ויראלי.

המוח שלנו רגיל לסנן את הפרסומות השגרתיות באופן אוטומטי. בגלל זה עצם הרעיון הייחודי של פירסום בצורה לא שגרתית - מפתה את החושים וגורם ללקוח להתעניין.

אנחנו מפלטרים חסויות ופרסומות גם בכוונה, עם חוסמי פרסומות או סתם ע"י הזזת המבט. כשהצרכן מקבל את המוצר שמגיע בתוך אריזה מעוצבת, הלקוחות די מאולצים לראות את הפרסומת.

מה מייחד את הקופסא המעוצבת?


לעומת שקית פשוטה, האריזה הדקורטיבית היא בגודל שונה, מעוצבת אחרת וסביר להניח שגם עשויה מחומרים אחרים. כל זאת כדי למשוך את החושים. ניתן להניח כי קופסאות דקורטיביות יקבלו צורה מיוחדת - ע"מ להעביר באופן אופטימלי את האג'נדה של המוצר שנקנה. העיצוב יכול להיות אריזות מוצרי מזון, מארזי דבש לראה"ש ועוד המון אפשרויות, לאור התקציב והמסר הפרסומי.

לא רק למשווקים


הרעיון של קופסאות מתנה לא בהכרח רלוונטי רק לגופים המשווקים, אלא גם כן לאינדווידואל; ניתן להעניק משלוח מנות בקופסת מתנה מיוחדת, סט פונדו בקופסא מהודרת, ואפילו אריזות מהממות לקפה מיובא. את האריזות אפשרי לסגנן יותר באבני חן או סרטי תחרה, שיהיו על סמך הקונספט מאחורי המתנה.

ברור שהאלמנט החשוב ביותר הוא תכולת האריזה, אך תופתעו לגלות כמה חוזק יש גם לאריזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה